| Wersja archiwalna.
Zapytanie ofertowe - Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego zadania pn. Zaadaptowanie dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi
pod nazwą: Zaadaptowanie dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego zadania pn. „Zaadaptowanie dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich.”
Istotne warunki zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlano wykonawczego celem zaadoptowania dworca (zmiana funkcji i przebudowa obiektu) PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich.
Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej do opracowania na jej podstawie specyfikacji warunków zamówienia w szczególności przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskania niezbędnych wytycznych decyzji i pozwoleń oraz innych potrzebnych dokumentów do wykonania zadania.
Zakres projektowy zadania obejmuje w szczególności :
- wizja lokalna obiektu
- opracowanie i konsultacja z Zamawiającym koncepcji projektowej przebudowy budynku
- wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej budynku dla zakresu objętego opracowaniem projektowym wraz z oceną stanu technicznego
- uzyskanie wypisów i wyrysów w ewidencji gruntów
- KIP do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji celu publicznego – jeżeli będzie wymagany
- materiały do decyzji o lokalizacji celu publicznego – jeżeli będzie wymagana
- uzyskanie decyzji konserwatora zabytków – jeżeli będzie wymagana
- uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, warunków oraz innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę bądź innego dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z projektami branżowymi
- uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, rozbiórkę, przebudowę/ uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia budowy / wykonania robót budowlanych
- sprawowanie nadzoru autorskiego
- przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w czterech egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie cd – 1 kpl.
Wytyczne do projektowania:
- maksymalne zachowanie istniejącego układu pomieszczeń (zlokalizowanie biblioteki, punktu informacji turystycznej, Sali konferencyjnej, izby muzealnej)
- wykorzystanie poddasza dotąd nieużytkowanego
- kompleksowe prace remontowe obiektu wraz z przystosowaniem obiektu do korzystania przez osoby niepełnosprawne
- wymiana instalacji elektryczno – oświetleniowej (zasilanie obiektu z tablicami)
- wykonanie instalacji odgromowej i połaczeń wyrównawczych
- wykonanie instalacji ppoż, przyzywowej, alarmowej, CCTV, SAP,
- remont / wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej
- remont instalacji wentylacyjnej (rekuperacja) – do rozważenia
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
- wyposażenie toalet
- wykonanie lub uzupełnienie tynków wewnętrznych
- ułożenie lub naprawa istniejących podłóg
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- malowanie ścian i sufitów
- odwodnienie budynku
- wykonanie płytki odbojowej
- wykonanie termomodernizacji
- wymiana rur spustowych i krat wentylacyjnych
- wymiana poszycia dachowego wraz z naprawą kominów
- rozważenie możliwości instalacji odnawialnych źródeł energii
- wykonanie miejsc postojowych
- inne roboty konieczne dla prawidłowego wykonania zadania oraz wynikające w trakcie realizacji dokumentacji projektowej
Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z
- Prawem Budowlanym i sztuką inżynierską
- Obowiązującymi warunkami technicznymi
- Obowiązującymi normami
- Prawem Zamówień Publicznych,
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz.1129 z póź.zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r., poz. 1609).
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 27 maja 2021 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
- Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl
w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-17:00 (czwartek), 7:00-13:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: do dnia 20 grudnia 2021 roku
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1)
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
- Oferta na – opracowanie projektu budowlano – wykonawczego zadania pn. "„Zaadaptowanie dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich.”" oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 27 maja 2021 roku godz. 12:00
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 maja 2021 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Wzór umowy – załącznik nr 2 do zapytania
Sporządzone przez: |
Tomasz Zieliński |
Data udostępnienia: |
2021-05-20 16:21:00 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Termin składania ofert: |
2021-05-27 12:00:00 |
Termin otwarcia: |
2021-05-27 12:15:00 |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: |
Link |