Stanowisko ds. kancelaryjnych oraz obsługi sekretariatu
Pracownik Maria Hryńczuk
Tel.: 13 46 77 035
e-mail: urzad@komancza.pl
Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
- Prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy;
- Obsługa kancelaryjno-techniczna Urzędu Gminy:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
- prowadzenie ewidencji korespondencji;
- obsługa elektronicznej skrzynki nadawczo-odbiorczej i podawczej Urzędu oraz prowadzenie kancelarii elektronicznej Urzędu;
- prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą korespondencją;
- wykonywanie czynności urzędowych (potwierdzanie kopii dokumentów z oryginałami);
- sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi,
- prowadzenie rejestrów:-delegacji i podróży służbowych, w tym wydawanie delegacji;
- Bieżąca obsługa mieszkańców:
- udzielanie informacji o stanowiskach pracy, w zakresie załatwianych spraw, lokalizacji i numerach kontaktowych;
- przyjmowanie interesantów i ich obsługa;
- przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad organizowanych przez Wójta i Zastępcę Wójta
Dodatkowo:
- obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych.
- prowadzenie zeszytu wyjść służbowych
- całość prac związanych z obsługą sekretariatu, a w szczególności:
- dbanie o zakupy na potrzeby sekretariatu;
- obsługa gości i interesantów;
- dbanie i odpowiedzialność za powierzone mienie (m.in. expres, naczynia, sztućce, itp.)
- Prowadzenie kalendarza spotkań Wójta i Zastępcy,
Data udostępnienia: |
2020-09-08 12:51:38 |
Opublikowane przez: |
Administrator |
Rodzaj zamówienia: |
Informacja |
Rejestr zmian: |
Link |
Wyświetleń: |
1655 |