> Stanowisko ds. kancelaryjnych i obsługi sekretariatu

Stanowisko ds. kancelaryjnych oraz obsługi sekretariatu


Pracownik Maria Hryńczuk

Tel.: 13 46 77 035

e-mail: urzad@komancza.pl

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy;
  2. Obsługa kancelaryjno-techniczna Urzędu Gminy:
    1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
    2. prowadzenie ewidencji korespondencji;
    3. obsługa elektronicznej skrzynki nadawczo-odbiorczej i podawczej Urzędu oraz prowadzenie kancelarii elektronicznej Urzędu;
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą korespondencją;
    5. wykonywanie czynności urzędowych (potwierdzanie kopii dokumentów z oryginałami);
    6. sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi,
    7. prowadzenie rejestrów:-delegacji i podróży służbowych, w tym wydawanie delegacji;
  3. Bieżąca obsługa mieszkańców:
    1. udzielanie informacji o stanowiskach pracy, w zakresie załatwianych spraw, lokalizacji i numerach kontaktowych;
    2. przyjmowanie interesantów i ich obsługa;
  4. przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad organizowanych przez Wójta i Zastępcę Wójta


Dodatkowo:

  1. obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych.
  2. prowadzenie zeszytu wyjść służbowych
  3. całość prac związanych z obsługą sekretariatu, a w szczególności:
    1. dbanie o zakupy na potrzeby sekretariatu;
    2. obsługa gości i interesantów;
    3. dbanie i odpowiedzialność za powierzone mienie (m.in. expres, naczynia, sztućce, itp.)
  4. Prowadzenie kalendarza spotkań Wójta i Zastępcy,

Data udostępnienia: 2020-09-08 12:51:38
Opublikowane przez: Administrator
Rodzaj zamówienia: Informacja
Rejestr zmian: Link
Wyświetleń: 1364