> Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza

Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza


W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:

przedmiot zamówienia usługi

Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.

„Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza”

Zakres robót budowlanych objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim zgodnie z Przedmiarami Robót stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Wartość zadania wg kosztorysów inwestorskich  netto: 7 015 453,57 zł brutto: 8 629 007,89 zł.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obejmuje kompleksowy nadzór nad robotami budowlanymi.

Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien składać się z Inspektorów w specjalności:

  • Drogowej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - koordynator zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego

 

  • Mostowej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

 

  • Instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót telekomunikacyjnych (telekomunikacja przewodowa) ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

 

Istotne warunki zamówienia (zakres zadań):

  • Nadzór inwestorski nad wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projektami branżowymi, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wie­dzy
  • Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, projektami branżowymi, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagana ilość pobytu na budowie minimum raz w tygodniu (za wyjątkiem przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz każdorazowo kiedy jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania niemniejszej umowy, a także na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego potwierdzony wpisem do dziennika budowy.
  • Kontrola jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów.
  • Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
  • Kontrola i odbiór robót, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych.
  • Dokonywanie oceny stanu zaawansowania prac Wykonawcy oraz zgodności ich prowadzenia z dokumentacja projektową, harmonogramem rzeczowo – finansowym.
  • Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy, projektantem lub przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii wraz z akceptacją autora projektu budowlanego
  • Po współudziału na żądanie Zamawiającego w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy oraz jego zwrotnym wydaniu Zamawiającemu, twierdzenie wykonanych robót i usunięcia usterek z wpisem o tym fakcie we właściwych dokumentach.
  • Współudziału na żądanie Zamawiającego w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy oraz jego zwrotnym wydaniu Zamawiającemu.
  • Dokonywanie oceny materiałów budowlanych (certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, normami europejskimi) w zakresie ich zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami.
  • Sprawdzanie i rozliczanie w zakresie rzeczowo-finansowym wykonanych robót oraz potwierdzanie usunięcia ujawnionych wad i
  • Udział w próbach i odbiorach technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów przepro­wadzanych przez Zleceniodawcę.
  • Udzielania wykonawcy i Zamawiającemu robót budowlanych wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania.
  • Sygnalizowanie Zleceniodawcy wszystkich istotnych nieprawidłowości w przebiegu procesu inwe­stycyjnego w tym konieczności wykonania robót dodatkowych – konieczność wykonania robót dodatkowych powinna być za każdym razem uzasadniona pisemnie.
  • Rozpatrywania w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkiego rodzaju skarg oraz zgłaszanie dokonywania inspekcji oraz nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad, usterek.
  • Sprawdzanie kalkulacji i faktur za roboty dodatkowe i przekazywanie ich Zleceniodawcy celem za­twierdzenia
    i zapłaty.
  • Sprawdzania kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do dokonania przez Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowych robót oraz dokonywanie tych odbiorów.
  • Współdziałanie z Zleceniodawcą w rozliczeniu
  • Obecności w trakcie odbioru końcowego.
  • Przygotowanie dokumentów skierowanych od innych instytucji, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  • Obecność przy odbiorach Straży Pożarnej, Sanepidu i Nadzoru Budowlanego.
  • Organizowania w razie zaistnienia potrzeby, jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc, narad technicznych z udziałem wykonawcy robót budowlanych oraz zaproszonych przez Inspektora Nadzoru osób oraz sporządzania protokołów z tych narad przekazywanych Zamawiającemu oraz uczestnikom narad, w terminie 5 dni od dnia odbycia się narady.
  • Uczestnictwo w naradach roboczych wszystkich inspektorów, a także w innych czynnościach na żądania Zamawiającego.
  • Nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenia ich wykonania
  • Oceny wykonania robót w okresie gwarancyjnym.
  • Kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, zapewnienie poszanowania uzasadnionych interesów osób trzecich.
  • Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych powstałych lub mogących powstać względem Zamawiającego, jak również o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego odnoszącą się do realizowanej inwestycji, a stanem faktycznym istniejącym na terenie budowy.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadanie uprawnień bez ograniczeń zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z ustawą Prawo Budowlane
  2. posiadanie aktualnego zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa

Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć załącznik nr 2 – Wykaz osób – którymi będzie dysponował Wykonawca – osoby te muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowanie robotami w branży mostowej i telekomunikacyjnej.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub osobiście do dnia 23 stycznia 2024 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)

Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).

Termin wykonania zamówienia: 19 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:

1) zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) , Wykaz osób (Załącznik nr 2)

2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.

3) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

4) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

Oferta na – usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej  wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza”.

5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

6) Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.

7) Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium:

Waga:

cena

100%

Razem

100%

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:

 

C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100

 

gdzie:

C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty

Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN

Cb- cena brutto badanej oferty w PLN

 

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):

Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

Nie dotyczy

Nie dotyczy

 

Termin i miejsce otwarcia ofert.

Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2024 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.

Dodatkowe informacje:

  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  • Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
  1. oczywistych omyłek pisarskich;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.

  • Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  • Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
  • Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  • Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  4. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:

  • Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
  • Wykaz osób – załącznik nr 2 do zapytania
  • Przedmiary robót – załącznik nr 3 do zapytania
  • Wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania

Data wytworzenia: 2024-01-15
Sporządzone przez: Tomasz Zieliński (Podinspektor)
Data udostępnienia: 2024-01-15 08:17:44
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Tomasz Rachwał