Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi
Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.
„Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza”
Zakres robót budowlanych objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim zgodnie z Przedmiarami Robót stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wartość zadania wg kosztorysów inwestorskich netto: 7 015 453,57 zł brutto: 8 629 007,89 zł.
Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obejmuje kompleksowy nadzór nad robotami budowlanymi.
Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien składać się z Inspektorów w specjalności:
- Drogowej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej (bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - koordynator zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Mostowej posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Istotne warunki zamówienia (zakres zadań):
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projektami branżowymi, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy
- Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, projektami branżowymi, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagana ilość pobytu na budowie minimum raz w tygodniu (za wyjątkiem przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz każdorazowo kiedy jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania niemniejszej umowy, a także na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego potwierdzony wpisem do dziennika budowy.
- Kontrola jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów.
- Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
- Kontrola i odbiór robót, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych.
- Dokonywanie oceny stanu zaawansowania prac Wykonawcy oraz zgodności ich prowadzenia z dokumentacja projektową, harmonogramem rzeczowo – finansowym.
- Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy, projektantem lub przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii wraz z akceptacją autora projektu budowlanego
- Po współudziału na żądanie Zamawiającego w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy oraz jego zwrotnym wydaniu Zamawiającemu, twierdzenie wykonanych robót i usunięcia usterek z wpisem o tym fakcie we właściwych dokumentach.
- Współudziału na żądanie Zamawiającego w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy oraz jego zwrotnym wydaniu Zamawiającemu.
- Dokonywanie oceny materiałów budowlanych (certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, normami europejskimi) w zakresie ich zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami.
- Sprawdzanie i rozliczanie w zakresie rzeczowo-finansowym wykonanych robót oraz potwierdzanie usunięcia ujawnionych wad i
- Udział w próbach i odbiorach technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów przeprowadzanych przez Zleceniodawcę.
- Udzielania wykonawcy i Zamawiającemu robót budowlanych wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania.
- Sygnalizowanie Zleceniodawcy wszystkich istotnych nieprawidłowości w przebiegu procesu inwestycyjnego w tym konieczności wykonania robót dodatkowych – konieczność wykonania robót dodatkowych powinna być za każdym razem uzasadniona pisemnie.
- Rozpatrywania w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkiego rodzaju skarg oraz zgłaszanie dokonywania inspekcji oraz nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad, usterek.
- Sprawdzanie kalkulacji i faktur za roboty dodatkowe i przekazywanie ich Zleceniodawcy celem zatwierdzenia
i zapłaty.
- Sprawdzania kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do dokonania przez Zamawiającego odbiorów częściowych i końcowych robót oraz dokonywanie tych odbiorów.
- Współdziałanie z Zleceniodawcą w rozliczeniu
- Obecności w trakcie odbioru końcowego.
- Przygotowanie dokumentów skierowanych od innych instytucji, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
- Obecność przy odbiorach Straży Pożarnej, Sanepidu i Nadzoru Budowlanego.
- Organizowania w razie zaistnienia potrzeby, jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc, narad technicznych z udziałem wykonawcy robót budowlanych oraz zaproszonych przez Inspektora Nadzoru osób oraz sporządzania protokołów z tych narad przekazywanych Zamawiającemu oraz uczestnikom narad, w terminie 5 dni od dnia odbycia się narady.
- Uczestnictwo w naradach roboczych wszystkich inspektorów, a także w innych czynnościach na żądania Zamawiającego.
- Nadzorowania realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenia ich wykonania
- Oceny wykonania robót w okresie gwarancyjnym.
- Kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, zapewnienie poszanowania uzasadnionych interesów osób trzecich.
- Powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych powstałych lub mogących powstać względem Zamawiającego, jak również o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego odnoszącą się do realizowanej inwestycji, a stanem faktycznym istniejącym na terenie budowy.
Warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie uprawnień bez ograniczeń zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z ustawą Prawo Budowlane
- posiadanie aktualnego zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć załącznik nr 2 – Wykaz osób – którymi będzie dysponował Wykonawca – osoby te muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowanie robotami w branży mostowej.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub osobiście do dnia 23 stycznia 2024 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
- Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl
w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: 19 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
1) zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) , Wykaz osób (Załącznik nr 2)
2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
3) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
4)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na – usługa pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z przebudową mostów na terenie Gminy Komańcza”.
5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
6)Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
7) Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2024 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Wykaz osób – załącznik nr 2 do zapytania
- Przedmiary robót – załącznik nr 3 do zapytania
- Wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania
Data wytworzenia: |
2024-01-15 |
Sporządzone przez: |
Tomasz Zieliński (Podinspektor) |
Data udostępnienia: |
2024-01-15 08:17:44 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Opublikowane przez: |
Edyta Opar |
Rejestr zmian: |
Link |
Wyświetleń: |
458 |