| Wersja archiwalna.
Zapytanie ofertowe - Odkrzaczanie gruntów rolnych
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi
Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na realizacji zadania pn. „Odkrzaczanie gruntów rolnych”
Zadanie nr 1. Odkrzaczanie gruntów rolnych w obrębie Komańcza dz. o nr ewid. 432, 428/4 w zakresie:
- odkrzaczanie i karczowanie rzadkich krzewów i zagajników o małym i średnim zagęszczeniu – 1,5 ha
- ścianie drzew i krzewów o średnicy od 0 do 15 cm – 0,5 ha
- wywiezienie biomasy
UWAGA – działki o nr ewid. 432, 428/4 w Komańcza znajdują się na terenach podmokłych.
Zadanie nr 2. Odkrzaczanie gruntów rolnych w obrębie Turzańska dz. o nr ewid. 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 w zakresie:
- odkrzaczanie i karczowanie rzadkich krzewów i zagajników o małym zagęszczeniu – 2,5 ha
- odkrzaczanie i karczowanie rzadkich krzewów i zagajników o średnim zagęszczeniu – 2 ha
- ścianie drzew i krzewów o średnicy od 0 do 15 cm – 2 ha
- wywiezienie biomasy
Prace należy wykonać ręcznie oraz przy użyciu mulczera.
Zabieg odkrzaczania i karczowania, będzie polegał na ręcznym oraz mechanicznym usuwaniu drzew i krzewów przy powierzchni gruntu oraz pozostałej roślinności, ręcznym zgrabieniu, składowaniu, a następnie wywozie biomasy poza teren działki.
W ramach odkrzaczania użytków rolnych zostaną usunięte naloty krzewów i drzew, w tym wykarczowane zostaną kępy krzewów i drzew (usunięcie części nadziemnej wraz z systemem korzeniowym do głębokości na minimum 20 cm). Celem odkrzaczania i karczowanie będzie przywrócenia gruntów nieużytkowanych do użytkowania rolniczego.
Istotne warunki zamówienia:
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadanie
- wykonanie usługi będącej przedmiotem umowy według wskazanego powyżej zakresu, zgodnie z technologią typową dla tego typu pracy oraz należytą starannością,
- zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania,
- wykonywanie prac przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi, pojazdów i paliw zapewniających prawidłowe i zgodne z wymogami BHP wykonanie przedmiotu umowy,
- wykonywanie prac przy pomocy wykwalifikowanych osób, posiadających niezbędne umiejętności i doświadczenie,
- zapewnienie, by na powierzchniach roboczych, na których prowadzi się wycinkę zakrzaczeń, przebywało co najmniej dwóch pracowników, mających możliwość utrzymania ze sobą kontaktu,
- zapewnienie pracownikom wykonującym prace przy wycince – kamizelek odblaskowych albo ubrań ze wstawkami w kolorze pomarańczowym lub innym jaskrawym kolorze,
- ponoszenie kosztów ubezpieczenia wykonywanych usług i ubezpieczenia usług z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie obowiązywania umowy oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
- zabezpieczenie miejsca wykonywania usługi przez cały czas realizacji zadania oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa dla znajdujących się na tym terenie ludzi i mienia,
- po zakończeniu wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren wykonywanych prac i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru robót.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 26 lipca 2021 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-17:00 (czwartek), 7:00-13:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) , oraz Wykaz Sprzętu (Załącznik nr 2)
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
- Oferta na – Usługę polegająca na realizacji zadania pn. „Odkrzaczanie gruntów rolnych” oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 26 lipca 2021 roku godz. 12:00
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lipca 2021 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Wykaz sprzętu – załącznik nr 2 do zapytania
- Wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania
Data wytworzenia: |
2021-07-19 |
Sporządzone przez: |
Tomasz Zieliński (Podinspektor) |
Data udostępnienia: |
2021-07-19 13:32:39 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Termin składania ofert: |
2021-07-26 12:00:00 |
Termin otwarcia: |
2021-07-26 12:15:00 |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: |
Link |