| Wersja archiwalna.
Zapytanie ofertowe
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi, pod nazwą: Świadczenie usługi polegającej na bieżącym funkcjonowaniu i obsłudze Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Szczawnem.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Szczawnem (PSZOK);
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych przekazywanych przez mieszkańców do PSZOK.
Istotne warunki zamówienia:
- Obowiązki obsługującego PSZOK:
- PSZOK będzie otwarty w każdą środę, chyba że wypada dzień wolny od pracy;
- W środę PSZOK będzie otwarty od godziny 13.00 do 17.00;
- Bieżącą obsługą PSZOK powinna zajmować się minimum jedna osoba;
- Pracownik obsługujący PSZOK będzie dokonywał przyjęcia odpadów od właścicieli nieruchomości położonych w gminie Komańcza;
- Przed przyjęciem odpadów pracownik PSZOK:
- Ustala adres nieruchomości, na której powstały odpady;
- Sprawdza zawartość dostarczonych odpadów, ich zgodności z wykazem przyjmowanych odpadów, ich czystości i składu.
- Przyjęcie odpadów będzie potwierdzane na formularzu przyjęcia odpadów,
- Wskazywanie osobom korzystającym z PSZOK miejsce złożenia odpadów;
- Przestrzeganie oraz egzekwowanie przestrzegania zasad korzystania z PSZOK, o których mowa w obowiązującej uchwale rady Gminy Komańcza w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;
- Utrzymywanie czystości i porządku na terenie PSZOK w tym odśnieżanie i usuwanie śliskości w razie zaistnienia takiej potrzeby;
- Wydawanie pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych właścicielom nieruchomości z gminy Komańcza na zlecenie gminy;
- Przeszkolenie pracownika obsługującego PSZOK w zakresie obowiązujących przepisów regulujących gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Komańcza;
- Obsługiwanie bazy danych zawierającej wykaz właścicieli nieruchomości w sposób gwarantujący bezpieczeństwo danych osobowych.
- Sporządzania w formie elektronicznej ewidencji odpadów, kart przekazania odpadu komunalnego i przekazywania ich Zamawiającemu za pośrednictwem Bazy Danych o Odpadach.
- Sporządzania comiesięcznych raportów dotyczących ilości przekazanych do unieszkodliwienia lub odzysku odpadów i przekazywania ww. raportów w formie edytowalnej (EXEL) oraz papierowej wraz z kartami przekazania odpadów Zamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni,
- Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu sprawozdań rocznych za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, o których mowa w art. 9n ustawy, w terminach wskazanych w ustawie oraz do zamieszczenia w sprawozdaniach informacji o osiągniętych poziomach recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych:
- zagospodarowanie odpadów zebranych w sposób selektywny o kodach 200301, 200201, 150101, 150102, 150104, 105105, 150106, 150109, 200101, 200139, 200140, 150107 i 200102 w Instalacji Komunalnej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108.
- zagospodarowanie przez Wykonawcę pozostałych odpadów zebranych w sposób selektywny.
- Zamawiający nie jest w stanie oszacować jakie ilości odpadów mogą być dostarczone przez mieszkańców Gminy Komańcza.
- Pozostałe postanowienia:
- PSZOK będzie zlokalizowany w Szczawnem na działce ewidencyjnej nr 18/5. Oddanie infrastruktury PSZOK do użytkowania odbędzie się odpłatnie na czas oznaczony tj., okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem, że wysokość czynszu obejmować będzie wyłącznie zwrot kosztów ponoszonych celem utrzymania infrastruktury.
- teren PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa miedzy innymi prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, poprzez przekazywanie do odzysku selektywnie zebranych odpadów komunalnych na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych.
- PSZOK musi być wyposażony w kontenery lub pojemniki zamykane, odpowiedniej wielkości na odpady należące do poszczególnych kategorii.
- Wykaz odpadów przyjmowanych w PSZOK jest określony w uchwale Rady Gminy Komańcza w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie Gminy Komańcza
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, z tym, że wymiar czasu pracy otwarcia PSZOK nie ulegnie zmianie.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:
|
27.04.2021
|
za pomocą:
|
Poczta
|
na adres:
|
38-543 Komańcza 166
|
Termin wykonania zamówienia
Od 1 maja 2021r. do 31 grudnia 2021r.
Opis sposobu przygotowania oferty
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty (Załącznik Nr 1),
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego
i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na – „Świadczenie usługi polegającej na bieżącym funkcjonowaniu i obsłudze Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Szczawnem.” oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 27 kwietnia 2021 roku godz. 12:00.
Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp.
|
Kryterium
|
Waga w %
|
1.
|
Cena
|
100
|
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Dodatkowe informacje
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyboru oferty.
- Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
- Kamila Sobolak te. 1346 77 035 w. 40 e-mail: ksobolak@komancza.pl
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy;
- Wzór umowy.
Data wytworzenia: |
2021-04-20 |
Sporządzone przez: |
Kamila Sobolak |
Data udostępnienia: |
2021-04-20 14:43:58 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Tryb: |
Zapytanie o cenę |
Termin składania ofert: |
2021-04-27 12:00:00 |
Termin otwarcia: |
2021-04-27 12:15:00 |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |