> Stanowisko ds. kancelaryjnych oraz obsługi sekretariatu

Stanowisko ds. kancelaryjnych oraz obsługi sekretariatu


Pracownik Maria Błażowska

Tel.: 13 46 77 035

e-mail: urzad@komancza.pl

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy;
  2. Obsługa kancelaryjno-techniczna Urzędu Gminy:
    1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
    2. prowadzenie ewidencji korespondencji;
    3. obsługa elektronicznej skrzynki nadawczo-odbiorczej i podawczej Urzędu oraz prowadzenie kancelarii elektronicznej Urzędu;
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą korespondencją;
    5. wykonywanie czynności urzędowych (potwierdzanie kopii dokumentów z oryginałami);
    6. sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi,
    7. prowadzenie rejestrów:-delegacji i podróży służbowych, w tym wydawanie delegacji;
  3. Bieżąca obsługa mieszkańców:
    1. udzielanie informacji o stanowiskach pracy, w zakresie załatwianych spraw, lokalizacji i numerach kontaktowych;
    2. przyjmowanie interesantów i ich obsługa;
  4. przygotowywanie pomieszczeń, organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad organizowanych przez Wójta i Zastępcę Wójta

Realizacja zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi w tym:

  1. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na detaliczną sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży i w miejscu sprzedaży;
  2. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem jednorazowych zezwoleń na detaliczną sprzedaż napojów alkoholowych.
  3. Przyjmowanie oświadczeń o rocznej wartości sprzedanego alkoholu.
  4. Współpraca z Policją, Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz służbami komunalnymi, sanitarnymi i porządkowymi w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów i norm.
  5. Przygotowywanie corocznie „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych”.
  6. Przygotowywanie corocznie „Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii”.
  7. Sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań GPRPA i Narkomanii w Komańczy do PARPA.

Zadania realizowane w ramach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych:

  1. zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu,
  2. udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe pomocy psychospołecznej i prawnej, w szczególności ochrona przed przemocą w rodzinie,
  3. prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności wśród dzieci i młodzieży.
  4. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o zastosowanie leczenia odwykowego lub objecie terapią.
  5. Prowadzenie postępowanie w stosunku do osób nadużywających alkoholu, w tym:
    1. kierowanie na badanie przez biegłego sądowego w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego,
    2. wnioskowanie do sądu o zarządzenie poddania się badaniu osoby w przypadku braku opinii biegłego w przedmiocie uzależnienia od alkoholu.
  6. Kierowanie do sądu wniosków o wszczęcie postępowania o zastosowanie obowiązku poddania się leczeniu odwykowemu wobec osób uzależnionych od alkoholu.
  7. Opiniowanie wniosków o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
  8. Dokonywanie kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Komańcza.
  9. Współdziałanie z organami gminy, instytucjami, zakładami pracy, osobami fizycznymi, stowarzyszeniami oraz organizacjami społecznymi w zakresie promocji trzeźwego stylu życia i wartości abstynencji oraz rozwiązywania problemów alkoholowych.

Dodatkowo:

  1. obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych.
  2. prowadzenie zeszytu wyjść służbowych
  3. całość prac związanych z obsługą sekretariatu, a w szczególności:
    1. dbanie o zakupy na potrzeby sekretariatu;
    2. obsługa gości i interesantów;
    3. dbanie i odpowiedzialność za powierzone mienie (m.in. expres, naczynia, sztućce, itp.)
  4. Prowadzenie kalendarza spotkań Wójta i Zastępcy,

Data wytworzenia: 2024-10-01
Sporządzone przez: Edyta Opar (Inspektor)
Data udostępnienia: 2020-09-08 12:51:38
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Edyta Opar
Rejestr zmian: Link