Stosownie do art. 74 ust. 3, art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094, z późn. zm.), dalej „ustaw ooś”, oraz art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) w związku z wnioskiem Pełnomocnika Pana Łukasza Wyżykowskiego – reprezentującego PRO-INWEST Łukasz Wyżykowski, działającego w imieniu, Gminy Komańcza, 38 – 543 Komańcza 166, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie mostu na drodze gminnej nr 117301R Rzepedź - Przybyszów”, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 2, 28, 55/5, 87 obręb ewid. Rzepedź
WÓJT GMINY KOMAŃCZA
ZAWIADAMIA STRONY POSTEPOWANIA
Z przedłożoną dokumentacją obejmującą m. in. Kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z załącznikami, można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Komańcza, 38 – 543 Komańcza 166, w godzinach pracy Urzędu, tj. w godzinach 7.30 – 14.30 od poniedziałku do środy, 07.30 – 15.30 w czwartki, od 07.30 – 13.30 w piątki.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. po upływie 14 dni licząc od dnia następnego po wywieszeniu niniejszego Obwieszczenia, tj. od dnia 16 lutego 2024 r.
Strona może działać przez pełnomocnika, chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Pełnomocnik dołącza do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa. Organ administracji publicznej może w razie wątpliwości zażądać urzędowego poświadczenia podpisu strony. Jeżeli odpis pełnomocnictwa lub odpis innych dokumentów wykazujących umocowanie zostały sporządzone w formie dokumentu elektronicznego, ich uwierzytelnienia, dokonuje się opatrując odpisy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Odpisy pełnomocnictwa lub odpisy innych dokumentów wykazujących umocowanie uwierzytelnienie elektroniczne są sporządzone w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 pkt 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U z 2021 r. poz. 670). Strona może złożyć odpowiedź na pismo wszczynające postepowanie i wyjaśnienia na piśmie.
Data wytworzenia: | 2024-02-14 |
Sporządzone przez: | Andrzej Ferenc (Inspektor) |
Data udostępnienia: | 2024-04-23 14:19:44 |
Rodzaj zamówienia: | Obwieszczenie |
Opublikowane przez: | Edyta Opar |
Rejestr zmian: | Link |