W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi
Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy/remontów dróg na terenie Gminy Komancza.
Drogi dla których należy wykonać dokumentację projektową:
Zad. 1. Droga wewnętrzna na działce nr 543 w m. Komańcza.
- długość ok. 150m , należy przewidzieć wykonanie odwodnienia , mapa nr 1
Zad. 2. Droga wewnętrzna na działce nr 63/3 w m. Wola Michowa
- długość ok 315m, należy przewidzieć montaż barier energochłonnych, mapa nr 2
Zad. 3. Droga wewnętrzna na działkach nr 370/6, 587/7, 369/3, 587/6, 578/8 w m. Komańcza
- długość ok. 100 , mapa nr 3
Zad. 4. Droga gminna nr 117301R Rzepedź – Przybyszów
- długość ok 1220 m, mapa nr 4
Zad. 5. Droga wewnętrzna na działach nr 137/3, 139/8, 138, 131/7, 131/55, 131/59, 131/60, 135/3, 134/2 w m. Rzepedź
- długość ok 610m, należy przewidzieć miejsca postojowe przy bramie cmentarza, mapa nr 5
Zad. 6. Droga wewnętrzna na działce nr 31/10 w m. Nowy Łupków.
- długość ok 380m, mapa nr 6
Zad. 7. Droga wewnętrzna na działkach nr 332/1, 31/2, 31/4 w m. Nowy Łupków
- długość ok. 310m, mapa nr 7
Zad. 8 Droga wewnętrzna na działkach nr 203/2, 233/1, 232/3, 230, 229/2, 228/4, 226/2, 278/3 w m. Smolnik
- długość ok 550m, obszar Natura 2000, mapa nr 8
Zad. 9 Droga wewnętrzna na działkach nr 138/21, 138/1, 138/14, 511/7, 137 w m. Komańcza.
- długość ok 140m, , wskazana mapa do celów projektowych, utwardzony plac, regulacja studzienek kanalizacyjnych odwodnienie, wymiana kostki brukowej, mapa nr 9
Przebudowa/ remont dróg w szczególności obejmuje:
Założenia do projektowania:
W przypadku nałożenia obowiązku wykonania KIP zostanie on zlecony osobnym zleceniem.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszelkie niezbędne projekty, dokumenty, uzgodnienia, badania i analizy, które umożliwią prawidłowe wykonanie zadania.
Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, normami, wytycznymi oraz przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. Jeżeli prawo lub inne względy wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były weryfikowane przez osoby do tego uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie instytucje, to przeprowadzenie weryfikacji, sprawdzeń bądź uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt. Wszelkie wymagane uzgodnienia należy dołączyć do dokumentacji projektowej. Oryginały uzgodnień należy przekazać Zamawiającemu.
Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Brak jest zgody na wprowadzanie do treści dokumentacji nazw własnych producentów/produktów/kart technologicznych. Ewentualne odstępstwo od tego zakazu musi być uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którą należy opisać w dokumentacji projektowej wraz z podaniem przyczyn dlaczego nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i określeniem parametrów równoważnych.
Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z:
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 31 października 2023 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat) osobiście lub za pomocą operatora pocztowego.
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
Termin wykonania zamówienia: do 4 miesięcy od podpisania umowy.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
1) zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) dla każdego zadania osobny Formularz Oferty.
2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
3) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
4)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na – opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy/ remontów dróg na terenie Gminy Komańcza oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 31 października 2023 roku godz. 12:00
5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
6)Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
7) Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium: |
Waga: |
cena |
100% |
Razem |
100% |
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie |
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 października 2023 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 105.
Dodatkowe informacje:
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
Data wytworzenia: | 2023-10-23 |
Sporządzone przez: | Tomasz Zieliński (Podinspektor) |
Data udostępnienia: | 2023-10-23 13:10:50 |
Rodzaj zamówienia: | Przetarg |
Termin składania ofert: | 2023-10-31 12:00:00 |
Termin otwarcia: | 2023-10-31 12:15:00 |
Opublikowane przez: | Edyta Opar |
Rejestr zmian: | Link |