„Dostawa, montaż i uruchomienie oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego w ramach modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Rzepedzi”
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez Zamawiającego na podstawie obowiązującego Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego.
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.4.) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: Komańcza 166
1.4.2.) Miejscowość: Komańcza
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: /13/46-77-035
1.4.8.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.4.9.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.5.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia sektorowego podprogowego prowadzonego w trybie przetargowym.
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa, montaż i uruchomienie oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego w ramach modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Rzepedzi”
2.4.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: nie
2.5.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Komańcza, na której dostępna jest dokumentacja prowadzonego postępowania.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: nie
3.3.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: nie
3.4.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami:
3.6.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.7.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: nie
3.8.) Oferta - katalog elektroniczny: nie dotyczy
3.9.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.10.) RODO (obowiązek informacyjny):
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Wp.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: nie
4.1.5.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego w ramach modernizacji oczyszczalni ścieków w Rzepedzi, zlokalizowanej na działce ewid. nr 161/3 obręb Rzepedź.
W ramach zamówienia należy wykonać dostawę, montaż i uruchomienie [rozruch biologiczny] oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego, złożonego z jednego lub kilku bloków biologicznych zwanych bioreaktorami, do biologicznego oczyszczania ścieków metodą biologiczną tzw. „osadu czynnego” w wersji przepływowej z oddzielnym osadnikiem wtórnym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót ziemnych, wykopów i posadowienia kontenera, które Zamawiający wykona we własnym zakresie
2) Dopuszcza się w realizacji przedsięwzięcia:
a. Wykorzystanie podczas montażu bioreaktorów kontenerowych w całości istniejącej infrastruktury OŚ, tj. uzbrojenia instalacyjnego, komunikacji i zbiorników wchodzących w skład istniejącej oczyszczalni ścieków.
b. Zastosowanie kontenerowej oczyszczalni ścieków w wersji sekwencyjnej tzw. SBR [sekwencyjny reaktor porcjowy],
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.2.1.) Główny kod CPV:
45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232470-7 Stacje przesyłu odpadów
42996000-4 Maszyny do uzdatniania ścieków
4.2.2.) Zamówienie obejmuje opcje: nie
4.2.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do dnia 29 lutego 2024 r.
4.2.4.) Zamawiający przewiduje wznowienia: nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.3.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.4.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Rodzaj kryterium: inne
4.3.6.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.7.) Waga: 40,00
4.3.8.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: nie
5.2.) Warunki udziału w postępowaniu: tak
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a). wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, która polegała na wykonaniu dostawy i montażu wyposażenia oczyszczalni ścieków wraz z osprzętem o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda.
5.3.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: tak
5.4.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
5.5.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 4 do SWZ).
5.6.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy
5.7.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: nie
6.2.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: nie
6.3.) Zamawiający wymaga wadium: nie
6.4.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: tak
6.5.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: nie
7.2.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: tak
7.3.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności wymienione w § 77 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych.
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 19.10.2023 r. godz. 9:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Komańczy. 38- 543 Komańcza 166, pok.nr 9 sekretariat.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 19.10.2023r. o godz. 9:30
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Komańczy.
8.4.) Termin związania ofertą: do 17.11.2023 r.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
9.1.) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu inwestycji ma na celu ocenę i sprawdzenie możliwości prowadzenia robót oraz oceny stanu istniejącego.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
9.2.) Zamawiający wyklucza wykonawcę na podstawie w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej Ustawą o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek.
9.3.) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w pkt. 9.2. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zawarte w druku załącznika nr 3 do SWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
Data wytworzenia: | 2023-10-11 |
Sporządzone przez: | Iwona Miszczyszyn (Inspektor) |
Data udostępnienia: | 2023-10-11 09:52:59 |
Rodzaj zamówienia: | Przetarg |
Termin składania ofert: | 2023-10-19 00:00:00 |
Termin otwarcia: | 2023-10-19 00:00:00 |
Opublikowane przez: | Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: | Link |