”Dostawa, montaż i uruchomienie oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego w ramach modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Rzepedzi”
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez Zamawiającego na podstawie obowiązującego Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego.
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.4.) Adres zamawiającego
1.4.1.) Ulica: Komańcza 166
1.4.2.) Miejscowość: Komańcza
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.7.) Numer telefonu: /13/46-77-035
1.4.8.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.4.9.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.5.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia sektorowego podprogowego prowadzonego w trybie przetargowym.
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa, montaż i uruchomienie oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego w ramach modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Rzepedzi”
2.4.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: nie
2.5.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Komańcza, na której dostępna jest dokumentacja prowadzonego postępowania.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: nie
3.3.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: nie
3.4.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami:
3.6.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.7.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: nie
3.8.) Oferta - katalog elektroniczny: nie dotyczy
3.9.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.10.) RODO (obowiązek informacyjny):
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Komańcza;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@komancza.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
9) nie przysługuje Pani/Panu:
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Wp.271.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: nie
4.1.5.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
W ramach zamówienia należy wykonać dostawę, montaż i uruchomienie [rozruch biologiczny] oczyszczalni ścieków w wersji z kontenera samonośnego, złożonego z jednego lub kilku bloków biologicznych zwanych bioreaktorami, do biologicznego oczyszczania ścieków metodą biologiczną tzw. „osadu czynnego” w wersji przepływowej z oddzielnym osadnikiem wtórnym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.2.1.) Główny kod CPV:
45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232470-7 Stacje przesyłu odpadów
42996000-4 Maszyny do uzdatniania ścieków
4.2.2.) Zamówienie obejmuje opcje: nie
4.2.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do dnia 15 grudnia 2023 r.
4.2.4.) Zamawiający przewiduje wznowienia: nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.3.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.4.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Rodzaj kryterium: inne
4.3.6.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.7.) Waga: 40,00
4.3.8.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: nie
5.2.) Warunki udziału w postępowaniu: tak
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a). wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, które polegały na wykonaniu dostawy i montażu wyposażenia oczyszczalni ścieków wraz z osprzętem o wartości co najmniej 700.000,00 zł brutto każda.
5.3.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy: tak
5.4.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
5.5.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
5.6.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy
5.7.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: nie
6.2.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: nie
6.3.) Zamawiający wymaga wadium: nie
6.4.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: tak
6.5.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: nie
7.2.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: tak
7.3.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 21.08.2023 r. godz. 9:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Komańczy. 38- 543 Komańcza 166, pok.nr 9 sekretariat.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 21.08.2023r. o godz. 9:30
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Komańczy.
8.4.) Termin związania ofertą: do 19.09.2023 r.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
9.1.) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu inwestycji ma na celu ocenę i sprawdzenie możliwości prowadzenia robót oraz oceny stanu istniejącego.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
9.2.) Zamawiający wyklucza wykonawcę na podstawie w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej Ustawą o szczególnych rozwiązaniach w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek.
9.3.) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w pkt. 9.2. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zawarte w druku załącznika nr 3 do SWZ – Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.
Data wytworzenia: | 2023-08-10 |
Sporządzone przez: | Iwona Miszczyszyn (Inspektor) |
Data udostępnienia: | 2023-08-10 15:47:22 |
Rodzaj zamówienia: | Informacja |
Opublikowane przez: | Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: | Link |