| Wersja archiwalna.
Zapytanie ofertowe Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w miejscowości Rzepedź
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia roboty budowlane,
Opis przedmiotu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn. „Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w miejscowości Rzepedź”
w zakresie:
- Przygotowanie terenu pod budowę:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,032km
- Zdjęcie warstwy humusu lub darniny:
- usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek grubość warstwy do 15cm – 150,00m2
- wywiezienie humusu na odległość docelowo - 4km – 22,50m3
- Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych:
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiebiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi docelowo – 4km - 47,39m3
- Wykonywanie nasypów
- formowanie nasypów spycharkami bez specjalnego zagęszczania nasypu ziemi dostarczonej środkami transportu kołowego – pospółka – 4,00m3
- zagęszczenie nasypów walcami wraz z profilowaniem warstw – 4,00m3
- Kolumbarium
- beton wyrównawczy pod ściankę wlotową – betonowanie betonem klasy C12/15 przy użyciu pompy na samochodzie – 0,84m3
- przygotowanie zbrojenia wraz z montażem na budowie prętów o średnicy 6mm – 0,030t
- przygotowanie zbrojenia wraz z montażem na budowie prętów o średnicy 8mm – 0,040t
- przygotowanie zbrojenia wraz z montażem na budowie prętów o średnicy 12mm – 0,072t
- przygotowanie zbrojenia wraz z montażem na budowie prętów o średnicy 16mm – 0,050t
- deskowanie płytami ze sklejki bakelizowanej, podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wysokości do 4m – 7,84m2
- betonowanie betonem klasy C30/37, W8, F150 przy użyciu pompy na samochodzie, ława fundamentowa pod kolumbarium i płyta żelbetowa – 3,06m3
- ściana z bloczków betonowych fundamentowych, 38x24x12 na zaprawie cementowej – 2,35m3
- podłoża z obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek – obsypka wnętrza ścianek fundamentowych – 3,89m3
- pielęgnacja betonu poprzez polewanie wodą
- demontaż deskowań płyt ze sklejki bakelizowanej – 7,84m2
- izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne – wykonywane na zimno, powłoki pionowe z roztworu asfaltowego – pierwsza warstwa – 19,85 m2
- izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne – wykonywane na zimno, powłoki pionowe z roztworu asfaltowego – druga warstwa – 19,85 m2
- komplet prefabrykatu kolumbarium (cztery prefabrykaty wraz z okleiną kolumbarium z płyty granitowej – kolor do ustalenia z Zamawiającym, zestawione na jednej płycie żelbetowej) – 2kpl.
- Obrzeża betonowe
- ławy pod obrzeże, betonowa zwykła – 2,4m3
- obrzeża betonowe, 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 80m
- Podbudowa
- warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm – 124m2
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego, warstwa górna po zagęszczeniu – 108,5m2
- Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
- chodnik z kostki brukowej betonowej, grubości 8cm, podsypka cementowo – piaskowa z wypełnienie spoin piaskiem, kostka szara – 108,50 m2
- Inwentaryzacja powykonawcza
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 0,032km
Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, projektem architektoniczno – budowlanym, projektem technicznym, decyzją o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 2) oraz przedmiarem robót, (załącznik nr 3) do zapytanie ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, gat. I, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz odpowiadały wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020 poz. 215)
Istotne warunki zamówienia:
- Wykonawca musi zapewnić prowadzenie wszystkich robót przez osobę posiadająca uprawnienia do kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektoniczno – budowlanej zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa oraz decyzją o pozwoleniu na budowę nr 477/22 z dnia 29 listopada 2022 roku znak AB.6740.5.30.2022.
- Zamawiający wymaga posiadania odpowiedniego doświadczenia przy wykonaniu robót w zakresie przedmiotu zamówienia – tj. budowy kolumbarium.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową oraz zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę, przepisami techniczno – budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej
- Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przez złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej oraz zweryfikował dane z przedmiaru robót ze stanem rzeczywistym
- Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ofertę cenową zawierająca wartość wszystkich prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z materiałem.
- Wykonawca na własny koszt i na własne ryzyko dokona transportu materiałów potrzebnych do wykonania robót budowlanych oraz zapewni media potrzebne do realizacji umowy (prąd, woda).
- Zapewnienie osoby odpowiedzialnej za realizacje umowy.
- Usuwanie na bieżąco wszystkich usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót
- Prowadzenie dziennika budowy, w tym zgłaszanie Zamawiającemu wykonanych robót ulegających zakryciu
- Podczas realizacji zadania teren cmentarza będzie czynny i użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe dla użytkowników należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym
- Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody, powstałe podczas prowadzenia prac budowlanych w tym za prawidłowe zabezpieczenie terenu budowy.
- Zagospodarowanie przez Wykonawcę na własny koszt odpadów powstałych w toku wykonywania robót budowlanych
- Okazanie na żądanie Zamawiającego (Inspektora Nadzoru) certyfikatu (deklaracji) zgodności z obowiązującymi normami lub w przypadku braku właściwą aprobatę techniczną w stosunku do wbudowanych materiałów
- Informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania i uzyskania zgody Zamawiającego na wykonanie
- W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do ilości i jakości użytych materiałów Wykonawca poniesie koszty, związane z badaniem na żądanie Zamawiającego jakości materiałów użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ilości użytych materiałów, o ile wyniki tych badań stwierdzą słuszność stawianych przez Zamawiającego zarzutów.
- Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą tj. deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, deklaracja zgodności, karty gwarancyjne, inwentaryzacje powykonawczą
- Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru końcowego.
- Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem, utratą lub szkodami ponosi Wykonawca.
- W przypadku stwierdzenia wad i usterek ujawnionych podczas odbioru, Wykonawca usunie je w terminie do 7 dni od daty otrzymania informacji.
- Wady i usterki jak stwierdzone podczas dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia zostaną spisane w protokole usterek podpisanym przez Zamawiającego
- Do czasu usunięcia stwierdzonych podczas odbioru wad Zamawiający będzie uprawniony do wstrzymania podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany protokół odbioru końcowego robót budowlanych przez obie strony.
- Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 11 stycznia 2023 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat) osobiście lub za pomocą operatora pocztowego.
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 czerwca 2023 roku.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) , oraz Kosztorys Ofertowy wykonany na podstawie Przedmiaru (Załącznik nr 3), Uprawnienia Budowlane i Izba Członkowska Kierownika Budowy odpowiedzialnego za wykonanie robót budowlanych
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: Oferta na – „Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w miejscowości Rzepedź” oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 11 stycznia 2023 roku godz. 12:00
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 stycznia 2023 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Dokumentacja Projektowa – załącznik nr 2 do zapytania
- Przedmiar Robót – załącznik nr 3 do zapytania
- Wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania
Data wytworzenia: |
2023-01-02 |
Sporządzone przez: |
Tomasz Zieliński (Podinspektor) |
Data udostępnienia: |
2023-01-02 08:37:02 |
Rodzaj zamówienia: |
Informacja |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |