| Wersja archiwalna.
Zapytanie ofertowe - Roboty hydrogeologiczne polegające na wykonaniu odwiertu rozpoznawczo – eksploatacyjnego S-1 i S-2 w miejscowości Komańcza.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego: Opis przedmiotu zamówienia: Roboty hydrogeologiczne polegające na wykonaniu odwiertu rozpoznawczo – eksploatacyjnego S-1 i S-2 w miejscowości Komańcza.
Zadanie nr 1. Wykonanie odwiertu rozpoznawczo – eksploatacyjnego S - 1 na dz. nr ewid. 503/4 w miejscowości Komańcza zgodnie z Projektem Robót Geologicznych oraz decyzją zatwierdzającą nr GP.6530.8.2021 z dnia 09.11.2021 Starosty Sanockiego w zakresie:
- Zgłoszenie najpóźniej na 2 tygodnie przez zamierzonym terminem rozpoczęcia prac pisemne zgłoszenie zamiary przystąpienia do wykonywania robót geologicznych do:
- Starosty Sanockiego
- Wójta Gminy Komańcza (wg. decyzji)
- Zgłoszenie w terminie 14 dni przed o zamierzonym poborze próbek w wyniku robót geologicznych
- Starosta Sanockiego
- Państwową Służbę Geologiczną
- Prace dokumentacyjne: dokumentacja hydrogeologiczna ustalająca zasoby eksploatacyjna studni
- Operat wodnoprawny na usługę wodną poprzez pobór wody podziemnej
- Wiercenie otworu Ø311m do głębokości około 8m ppt oraz zapuszczenie kolumny rur stalowych osłonowych 9 5/8” wraz z cementowaniem i sprawdzeniem szczelności korka cementowego
- Wiercenie otworu studziennego Ø216mm do głębokości około 37m ppt (8,0 – 37,0m)
- Filtrowanie otworu studziennego do głębokości 37,0m ppt zabudowa kolumną filtracyjną PCV Ø160mm, obsypka filtracyjna.
- Pompowanie oczyszczające studni (wg PRG) prowadzone z agregatu prądotwórczego
- Pompowanie pomiarowe studni (łącznie 48h)
- Głowica stalowa (wg. PRG)
- Stabilizacja zwierciadła wody
- Nadzór geologiczny
- Obsługa geodezyjna przez uprawnionego hydrogeologa
- Analiza wody – 1 próbka, pobór, transport analizy fizykochemiczne i bakteriologiczne wody
- Niwelacja geodezyjna punktu wiercenia wody
- Przygotowanie i uporządkowanie terenu badań
- Zabezpieczenie otworu po wykonaniu odwiertu
- Otwór negatywny – ustala się kryterium otworu przy wydajności mniejszej niż 0,2 m3/h
Zadanie nr 2. Wykonanie odwiertu rozpoznawczo – eksploatacyjnego S-2 na dz. nr ewid. 138/6, 138/7 w miejscowości Komańcza zgodnie z Projektem Robót Geologicznych oraz decyzją zatwierdzającą nr GP.6530.9.2021 z dnia 09.11.2021 Starosty Sanockiego w zakresie:
- Zgłoszenie najpóźniej na 2 tygodnie przez zamierzonym terminem rozpoczęcia prac pisemne zgłoszenie zamiary przystąpienia do wykonywania robót geologicznych do:
- Starosty Sanockiego
- Wójta Gminy Komańcza (wg. decyzji)
- Zgłoszenie w terminie 14 dni przed o zamierzonym poborze próbek w wyniku robót geologicznych
- Starosta Sanockiego
- Państwową Służbę Geologiczną
- Prace dokumentacyjne: dokumentacja hydrogeologiczna ustalająca zasoby eksploatacyjna studni
- Operat wodnoprawny na usługę wodną poprzez pobór wody podziemnej
- Wiercenie otworu Ø311m do głębokości około 8m ppt oraz zapuszczenie kolumny rur stalowych osłonowych 9 5/8” wraz z cementowaniem i sprawdzeniem szczelności korka cementowego
- Wiercenie otworu studziennego Ø216mm do głębokości około 42m ppt (8,0 – 42,0m)
- Filtrowanie otworu studziennego do głębokości 42,0m ppt zabudowa kolumną filtracyjną PCV Ø160mm, obsypka filtracyjna.
- Pompowanie oczyszczające studni (wg PRG) prowadzone z agregatu prądotwórczego
- Chlorowanie
- Pompowanie pomiarowe studni (łącznie 48h)
- Głowica stalowa (wg. PRG)
- Stabilizacja zwierciadła wody
- Nadzór geologiczny przez uprawnionego hydrogeologa.
- Obsługa geodezyjna
- Analiza wody – 1 próbka, pobór, transport analizy fizykochemiczne i bakteriologiczne wody
- Niwelacja geodezyjna punktu wiercenia wody
- Przygotowanie i uporządkowanie terenu badań
- Zabezpieczenie otworu po wykonaniu odwiertu
- Otwór negatywny – ustala się kryterium otworu przy wydajności mniejszej niż 0,2 m3/h
Istotne warunki zamówienia:
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
- zaleca się od potencjalnego Wykonawcy zapoznania się z terenem budowy oraz wniesienia ewentualnych uwag na etapie ogłoszonego zapytania ofertowego
- roboty należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz zaleceniami Zamawiającego
- Wykonawca robót wiertniczych zobowiązany jest do uzgodnienia miejsca odprowadzania
wód z wiercenia
- Wykonawca zapewni stały dozór geologiczny w trakcie trwania robót. Roboty winne być prowadzone i wykonane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa powszechnego, pożarowego, BHP wykonawcy prac i ochrony środowiska – przewidywany dozór powinien legitymować się wymaganymi uprawnieniami geologicznymi
- Wykonawca zabezpieczy zaplecze budowy pod względem wykonywanych robót we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane, ponadto teren budowy oznakuje, i uniemożliwi dostęp osobom trzecim
- wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne badania, świadectwa, certyfikaty lub aprobaty dopuszczające do stosowania
w budownictwie
- Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Za przypadkowo wyrządzone
szkody w trakcie realizacji robót odpowiedzialny jest Wykonawca
- Wykonawca swoim działaniem nie będzie łamał przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na terenie prowadzonych prac i poza nim. Będzie unikał zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych i powierzchniowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót wiertniczych
- Wykonawca odwiertu jest zobowiązany zgłosić na piśmie zamiar przystąpienia do wykonywania robót geologicznych oraz o zamiarze poboru próbek właściwemu organowi administracji geologicznej, górniczej oraz Wójtowi Gminy Komańcza co najmniej na 2 tygodnie przed zamierzonym terminem rozpoczęcia prac
- uczestnictwo w procedurze zatwierdzania dokumentacji hydrogeologicznej, aż do dnia otrzymania przez Zamawiającego decyzji właściwego organu administracji geologicznej,
zatwierdzającej dokumentację
- wykonanie wszelkich koniecznych a nie wymienionych wyżej opracowań, niezbędnych w celu uzyskania uzgodnień, opinii i pozwoleń.
- Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru końcowego.
- Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany protokół odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 26 stycznia 2022 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
- Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-17:00 (czwartek), 7:00-13:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: do 90 dni od podpisania umowy.
Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
1) zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) oraz Doświadczenie Zawodowe (Załącznik nr 5).
2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
3) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
4)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na – „Roboty hydrogeologiczne polegające na wykonaniu odwiertu rozpoznawczo – eksploatacyjnego S-1 i S-2 w miejscowości Komańcza” oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 26 stycznia 2022 roku do godz. 12:00
5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
6)Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
7) Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 stycznia 2022 roku do godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- PRG i decyzja dla zadania nr 1 – załącznik nr 2 do zapytania
- PRG i decyzja dla zadania nr 2 – załącznik nr 3 do zapytania
- Wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania
- Wykaz usług hydrogeologicznych – załącznik nr 5 do zapytania
Data wytworzenia: |
2022-01-18 |
Sporządzone przez: |
Tomasz Zieliński (Podinspektor) |
Data udostępnienia: |
2022-01-18 16:55:06 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Termin składania ofert: |
2022-01-26 12:00:00 |
Termin otwarcia: |
2022-01-26 12:15:00 |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: |
Link |