Zapytanie ofertowe - Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg gminnych, wiejskich, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Komańcza w sezonie 2021/2022 r
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi
pod nazwą: Usługi związane z utrzymaniem zimowym dróg gminnych, wiejskich, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Komańcza w sezonie 2021/2022r
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, wiejskich, chodników, placów i parkingów na terenie Gminy Komańcza w sezonie 2021/2022r,
opisane w załączniku nr1, dla zadania:
- Zadanie III - drogi w miejscowości Komańcza I
- Zadanie IV – drogi w miejscowości Komańcza II
Istotne warunki zamówienia:
- Usługi zimowego utrzymania należy wykonać we wczesnych godzinach rannych jeżeli warstwa świeżo spadłego śniegu przekroczy 8cm. Drogi i chodniki muszą być odśnieżone i posypane w zakresie określonym w zestawieniu do godz. 7.00 .
- Odśnieżanie nie powinno być wykonywane częściej niż 1 raz dziennie ,chyba że wystąpią intensywne opady lub zawieje i zamieć w ciągu dnia. Wówczas drugie odśnieżanie należy uzgodnić z sołtysem lub osobą odpowiedzialną za koordynację odśnieżania wskazaną w umowie na świadczenie usług.
- W przypadku wystąpienia gołoledzi (bez opadów śniegu) usługi zwalczania gołoledzi będą wykonywane wg stawek godzinowych po uzgodnieniu z sołtysem lub osobą odpowiedzialną za koordynację odśnieżania wskazaną w umowie na świadczenie usług.
- Materiał do posypywania dostarczy Zamawiający na plac wskazany przez wykonawcę usług. Wykonawca usług we własnym zakresie zabezpieczy dostarczony materiał przed warunkami atmosferycznymi.
- Wykonawca usług utrzymania zimowego dróg, usługi będzie wykonywał sprzętem dopuszczonym do ruchu po drogach publicznych i sprawnym technicznie. Na sprzęcie będą zamontowane światła ostrzegawcze (kolor żółty) pulsujące, ostrzegające, że na drodze pracuje maszyna.
- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania bezpieczeństwa w ruchu drogowym w czasie wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim jak i za uszkodzenie mienia ruchomego i nieruchomego.
- Termin wykonania zamówienia do 15.04.2022r
- Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 08.11.2021 roku do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Bogdan Wiktor tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: bwiktor@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-17:00 (czwartek), 7:00-13:00 (piątek).
- Opis sposobu przygotowania oferty
Oferent składa ofertę na każde zadanie osobno
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (załącznik nr 2) , oraz Wykaz Sprzętu
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na – usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg Powiatowych zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Gminę Komańcza w sezonie zimowym 2021/2022, zadanie nr ... oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 08.11.2021 roku 9:00
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
- Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp.
|
Kryterium
|
Waga w %
|
|
Cena
|
100
|
|
Razem
|
100
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
(Opis kryterium i wzór jego oceny w zakresie przyznania punktacji)
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
- Termin i miejsce otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2021 roku o godz. 9:10 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.
- Dodatkowe informacje
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Zakres zimowego utrzymania – załącznik nr 2 do zapytania
- Wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania
Data wytworzenia: |
2021-10-21 |
Sporządzone przez: |
Bogdan Wiktor (Inspektor) |
Data udostępnienia: |
2021-10-22 23:33:28 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Tryb: |
Zapytanie o cenę |
Termin składania ofert: |
2021-11-08 00:00:00 |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Wyświetleń: |
784 |