> Zapytanie ofertowe - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Turzańsk dz. o nr ewid. 386, 387/2, 388

Zapytanie ofertowe - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Turzańsk dz. o nr ewid. 386, 387/2, 388


W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:

przedmiot zamówienia  roboty budowlane, 

Opis przedmiotu zamówienia:

Roboty budowlane polegające na realizacji zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Turzańsk dz. o nr ewid. 386, 387/2, 388”.

w zakresie:

  1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych

- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,270 km

  1. Wycinka drzew i krzewów

- mechaniczne karczowanie pni – 1 szt.

- wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość 5 km – 2,60mp

- zasypanie dołów po wycince korzeni piaskiem – 0,50m3

  1. Zdjęcie warstwy humusu

- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek – 642,00m2

- wywiezienie humusu przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu docelowo 5 km – 96,30m3

  1. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych

- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiebiernymi z transportem urobku– 317,50m3

  1. Profilowanie i zagęszczenie podłoża

- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie – 968,85 m2

  1. Podbudowa

- podbudowa zasadnicza z kruszyw łamanych po zagęszczeniu docelowo 20cm – 968,85 m2

  1. Nawierzchnia z kruszywa

- nawierzchnia z kruszyw łamanych po zagęszczeniu docelowo 20cm – 855,00m2

  1. Tereny zielone

- humusowanie i obsianie terenów płaskich, humus grubości 20cm – humus z odkładu – 108,00 m2

  1. Inwentaryzacja geodezyjna

- inwentaryzacja powykonawcza – 0,270 km

Szczegółowy zakres robót precyzuje dokumentacja projektowa (załącznik nr 2) i przedmiar robót (załącznik nr 3) do zapytanie ofertowego.

Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, gat. I, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021. 2351 tj. 2021.12.20) oraz odpowiadały wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2021.1213 tj. 2021.07.05)

 

Istotne warunki zamówienia:

 

  • Wykonawca dostarczy na własny koszt i własne ryzyko przedmiot zamówienia.
  • Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą tj. deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, deklaracja zgodności, karty gwarancyjne.
  • Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony i podpisany protokół odbioru końcowego.
  • Do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem, utratą lub szkodami ponosi Wykonawca.
  • W przypadku stwierdzenia wad i usterek ujawnionych podczas odbioru, Wykonawca usunie je w terminie do 7 dni od daty otrzymania informacji.
  • Wady i usterki jak stwierdzone podczas dokonywania odbioru przedmiotu zamówienia zostaną spisane w protokole usterek podpisanym przez Zamawiającego
  • Do czasu usunięcia stwierdzonych podczas odbioru wad Zamawiający będzie uprawniony do wstrzymania podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany protokół odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez obie strony.
  • Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 20 lipca 2023 roku do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat)

Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

Tomasz Zieliński tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: tzielinski@komancza.pl w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).

Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2023 roku.

Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:

1) zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1) , oraz Kosztorys Ofertowy wykonany na podstawie Przedmiaru (Załącznik nr 3)

2) Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.

3) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

4)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:

Oferta na – „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych  w obrębie Turzańsk dz. o nr ewid. 386, 387/2, 388” oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem 20 lipca 2023 godz. 12:00.

5)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.

6)Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.

7) Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium:

Waga:

cena

100%

Razem

100%

 

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:

 

C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100

 

gdzie:

C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty

Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN

Cb- cena brutto badanej oferty w PLN

 

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):

Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

Nie dotyczy

Nie dotyczy

Termin i miejsce otwarcia ofert.

Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 lipca 2023 roku o godz. 12:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 4.

Dodatkowe informacje:

  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  • Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
  1. oczywistych omyłek pisarskich;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.

  • Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  • Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
  • Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  • Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  4. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:

  • Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
  • Dokumentacja Projektowa – załącznik nr 2 do zapytania
  • Przedmiar Robót – załącznik nr 3 do zapytania
  • Wzór umowy – załącznik nr 4 do zapytania   

Data wytworzenia: 2023-07-13
Sporządzone przez: Tomasz Zieliński (Podinspektor)
Data udostępnienia: 2023-07-13 12:47:03
Rodzaj zamówienia: Informacja
Opublikowane przez: Edyta Opar
Rejestr zmian: Link
Wyświetleń: 276