Zarządzenie nr 28/2022 Wójta Gminy Komańcza z dnia 07 marca 2022 roku
w sprawie powołania Komisji ds. weryfikacji sprawozdań.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372), art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1057) § 15 Uchwały Nr XI/36/11 Rady Gminy Komańcza z dnia 16 maja 2011r. w sprawie określenia warunków i trybu finasowania rozwoju sportu na terenie Gminy Komańcza
§1
Powołuję Komisję ds. weryfikacji sprawozdań z realizacji zadnia publicznego, o których mowa w art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1057) (dalej Komisja), w skład której wchodzą następujące osoby:
- Diana Bętkowska – Rodkiewicz - przewodnicząc komisji
- Krystyna Galik-Harhaj - sekretarz komisji
- Maria Błażowska - członek komisji
- Kamila Sobolak - członek komisji
§2
- Do zadań Komisji należy weryfikacja sprawozdań z realizacji zadnia publicznego określonego w umowie i udzielonego na podstawie Uchwały Nr XXV/201/2020 Rady Gminy Komańcza z dnia 28 listopada 2019r. i Uchwały Nr XI/36/11 Rady Gminy Komańcza z dnia 16 maja 2011r. w sprawie określenia warunków i trybu finasowania rozwoju sportu na terenie Gminy Komańcza.
- Weryfikacja sprawozdań obejmuje zbadanie zgodności zapisów sprawozdania z postanowieniami umowy w szczególności poprzez:
- analizę sprawozdania i uzasadnienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy umową i jej załącznikami a treścią sprawozdania. W przypadku braku ww. uzasadnienia zleceniodawca wzywa zleceniobiorcę do jego przedstawienia,
- analizę sprawozdania z wykonania wydatków, w tym badanie zgodności jego zapisów z kosztorysem będącym załącznikiem do umowy, badanie udziału procentowego dotacji w koszcie całkowitym realizowanego zadania oraz analizę zestawienia faktur związanych z realizacją zadania publicznego.
- Pracami Komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy, w szczególności ustalenie terminu i miejsca posiedzenia komisji.
- Sekretarz protokołuje każde posiedzenie komisji.
§3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Komisji.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Data wytworzenia: |
2022-03-07 |
Sporządzone przez: |
Maria Błażowska (Inspektor) |
Data udostępnienia: |
2022-05-04 08:32:17 |
Rodzaj zamówienia: |
Zarządzenie |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Wyświetleń: |
358 |