Wójt Gminy Komańcza Ogłasza Nabór na Wolne Stanowisko Urzędnicze Inwestycji i Zamówień Publicznych
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe (preferowane: administracja, ekonomia, budownictwo),
- staż pracy – minimum 3 lat,
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),
- doświadczenie zawodowe związane z realizacją inwestycji i zamówień publicznych,
- dobra umiejętność obsługi podstawowego pakietu biurowego MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- prawo jazdy kat. B
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zadania z zakresu inwestycji:
- Opracowywanie i aktualizacja rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych.
- Przygotowywanie, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie inwestycji.
- Koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych.
- Ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok.
- Przygotowywanie projektów umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego, w porozumieniu z radcą prawnym.
- Zadania z zakresu zamówień publicznych:
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Urząd Gminy Komańcza.
- Wdrażanie przepisów o zamówieniach publicznych w Urzędzie, przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur w tym zakresie.
- Koordynacja i nadzór nad sprawami zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Komańcza.
- Opracowanie planu zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru ogłoszonych zamówień publicznych, organizowanie pracy komisji przetargowej oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem.
- Wybór trybu udzielania zamówień publicznych.
- Ogłaszania przetargów.
- Ustalanie kryteriów oceny ofert.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych oraz protokołów i dokumentacji podstawowych czynności zamówienia.
- Przesyłanie oferentom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także udzielenia wyjaśnień związanych z nimi.
- Udział w pracach komisji przetargowej jako sekretarz.
- Zawiadamianie o wynikach przetargu.
- Przechowywanie ofert.
- Uczestniczenie w rozpatrywania protestów i prowadzenia postępowania odwoławczego.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych prowadzonych przez Wójta.
- Prowadzenie rejestru umów zawartych w Urzędzie.
- Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb organów gmin i instytucji zewnętrznych.
- Prowadzenie okresowych szkoleń wewnętrznych pracowników Urzędu w zakresie zamówień publicznych.
- Udzielanie pomocy na rzecz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie organizacji przetargów.
- Ponadto wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres wykonywanej pracy i powierzonych przez Wójta.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- Życiorys – curriculum vitae,
- Kwestionariusz osobowy,
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie świadectw pracy – jeżeli zostały wydane,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- Referencje – jeżeli zostały wydane,
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
- Zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Brak dokumentów określonych w pkt. 1 –8, w tym złożenie kwestionariusza osobowego i oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na formularzu innym niż dołączony do ogłoszenia o naborze powoduje odrzucenie oferty.
Dokumenty aplikacyjne nie mogą zawierać jakichkolwiek innych danych osobowych, niż zawarte we wzorze kwestionariusza osobowego.
Kopie dokumentów powinny być poświadczone "za zgodność z oryginałem", co najmniej przez osobę składającą dokumenty aplikacyjne.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin na dobę, 40 godzin na tydzień,
- Praca biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku administracyjnym Urzędu, budynek administracyjny nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.)
- Wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tj. Dz. U. 2021 , poz. 1960).
VI. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wynosi więcej niż 6%.
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 7 marca 2022r. do godz. 1500 w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych”, w następujący sposób:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Komańcza (sekretariat pok.9) w godzinach pracy urzędu,
- za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Urząd Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166 (decyduje data wpływu do Urzędu - dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane),
- Nadesłane dokumenty zostaną rozpatrzone przez Komisję powołaną osobnym zarządzeniem Wójta Gminy Komańcza.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, składającego się z rozmowy kwalifikacyjnej, testu ustnego i pisemnego będą powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia;
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Komańczy oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Komańcza,
- Z regulaminem naboru można zapoznać się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Komańczy pod adresem www.komancza.pl.
- Pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób uczestniczących w procesie rekrutacji lub dostarczone po terminie będą przesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na wskazany adres osoby aplikującej.
Data wytworzenia: |
2022-02-22 |
Sporządzone przez: |
Marta Petryk (Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Komańczy) |
Data udostępnienia: |
2022-02-22 23:26:40 |
Rodzaj zamówienia: |
Informacja |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: |
Link |
Wyświetleń: |
526 |