Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy Komańcza
Wójt Gminy Komańcza ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy Komańcza
I. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego, państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa międzynarodowego przysługuje prawo podjęcia pracy na terytorium RP.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym.
- Posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego. Preferowany kierunek techniczny.
- Posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy w jednostkach samorządowych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu.
- Nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
- Dobra znajomość i umiejętność właściwej interpretacji przepisów prawa, m. in:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa - Prawo ochrony środowiska,
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Dobra znajomość obsługi systemów teleinformatycznych podmiotów publicznych (ePUAP, podpis elektroniczny).
- Umiejętność analitycznego myślenia, pozyskiwania informacji oraz przeprowadzania analiz, tworzenia prognoz w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
- Umiejętność analizy, dokumentów oraz sporządzania pism urzędowych.
- Umiejętność sporządzania i rozliczania wniosków związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych na realizację projektów gminnych.
- Znajomość procedur administracyjnych.
- Dyspozycyjność.
- Kreatywność i samodzielność.
- Umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
- Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy;
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego, a w szczególności dokonywanie analiz aktualności planów przestrzennych oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji:
- o warunkach zabudowy,
- o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- ustalających warunki podziału nieruchomości.
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami dotyczącymi: dzierżaw, sprzedaży nieruchomości, zamian, przyjęcia darowizn, ustanowienia służebności gruntowych, wykonywania prawa pierwokupu i wykupu nieruchomości.
- Przygotowywanie umów dzierżawy, najmu i użyczania nieruchomości komunalnych zabudowanych i niezabudowanych oraz prowadzenie całości postępowań w podanym zakresie spraw, naliczanie i coroczne informowanie dzierżawców o obowiązku płatności z tytułu dzierżawy.
- Prowadzenie spraw związanych z prawem użytkowania wieczystego: regulowanie stanu prawnego nieruchomości podlegających komunalizacji i prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości, a zwłaszcza kompletowanie i składanie wniosków o komunalizację.
- Współuczestniczenie przy przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do sporządzania aktów notarialnych dotyczących sprzedaży, kupna, przyjęcia darowizn oraz zamian nieruchomości, w zakresie gospodarki gruntowym mieniem komunalnym.
- Prowadzenie ewidencji gruntów dla potrzeb Urzędu oraz udzielanie informacji w tym zakresie.
- Uczestnictwo w rozprawach na gruncie w sprawie ustalenia, wznowienia wyznaczenia granic nieruchomości gminnych.
- Wnioskowanie potrzeb i zlecanie robót geodezyjno-kartograficznych, operatów szacunkowych nieruchomości, itp..
- Prowadzenie całości postępowań w zakresie uzyskania prawa do dysponowania terenem w formie służebności.
- Wyrażanie zgody na wejście w teren i zajęcie nieruchomości gminnych.
- Prowadzenie całokształtu postępowania administracyjnego w sprawie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w tym:
- dokonywanie niezbędnych uzgodnień,
- uzyskiwanie opinii niezbędnych do przygotowania projektów decyzji i postanowień.
- Koordynacja prac związanych z opracowaniem oraz aktualizacją planów zaopatrzenia Gminy w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną.
- Współpraca z komórkami Urzędu w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych na terenie Gminy.
IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Miejsce wykonywania pracy - Urząd Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166.
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym, zaliczana do prac lekkich.
- Brak występowania czynników uciążliwych i szkodliwych.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Występują bariery w dostępności do niektórych pomieszczeń biurowych i sanitarnych:
- pomieszczenia znajdują się na I i II piętrze. Brak windy,
- schody i toalety nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Przewidziane miesięczne wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 100/2018 Wójta Gminy Komańcza z dnia 17 grudnia 2018 r. ze zm. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania za pracę oraz przyznawania innych składników wynagradzania, dodatków i świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Komańcza.
V. Wymagane dokumenty:
- odręcznie podpisany list motywacyjny,
- własnoręcznie podpisane CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- uzupełnione i podpisane oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wszystkie dokumenty winny mieć potwierdzenie zgodności z oryginałem.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawg z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 ze zm.).
VI. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
- termin składania: do 31 lipca 2025 r. do godz. 12:00,
- sposób i miejsce składania: wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i gospodarki gruntami w Urzędzie Gminy Komańcza " w Sekretariacie Urzędu Gminy Komańcza lub przesłać pod adres: Urząd Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166 - w terminie do dnia 31 lipca 2025 r. do godz. 12:00,
- w przypadku przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę doręczenia uznaje się datę otrzymania tych dokumentów określoną w ogłoszeniu o naborze,
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
- Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Komańcza oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w/w Urzędu.
- Dokumenty aplikacyjne, składane w drodze przeprowadzonego naboru, muszą być podpisane własnoręcznie.
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu/rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Komańcza oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Komańcza.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Komańcza oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Komańcza.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Uwaga: Ogłaszający nabór zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji w zakresie podanym w złożonych dokumentach i oświadczeniach jest Wójt Gminy Komańcza działający poprzez Urząd Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Wójta Gminy Komańcza Inspektorem Ochrony Danych osobowych pisząc na adres korespondencyjny wymieniony w pkt 1 lub na adres e-mail: iod@komańcza.pl.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego naboru na podstawie art. 11 oraz 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 poz. 530 ze zm.) oraz art. 22, 221 oraz 221a ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz. 2369 ze zm.) w związku art. 6 ust. 1 lit. b i f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zmianą ogłoszoną w Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), (dalej: RODO);
- inne dane podane przez Państwa będą przetwarzane na podstawie zgody, w związku z art. 6. ust. 1 lit. a RODO; zgoda może zostać przez Państwa wycofana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być pracownicy administratora, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej lub administratora, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie naboru będą przechowywane do zakończenia procesu naboru.
- Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2022 poz. 1510 ze zm.) jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Data wytworzenia: |
2025-07-02 |
Sporządzone przez: |
Marian Kurasz (Sekretarz) |
Data udostępnienia: |
2025-07-03 21:18:31 |
Rodzaj zamówienia: |
Informacja |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: |
Link |
Wyświetleń: |
63 |