ZAPYTANIE OFERTOWE - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa – Bukowsko – Szczawne od km 30+450 do km31+674 w miejscowości Szczawne.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł.
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia: usługi
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa – Bukowsko – Szczawne od km 30+450 do km31+674 w miejscowości Szczawne.
Szczegółowy zakres określają warunki PZDW/WD/6010-889/40/2024/2 wydane przez PZDW w Rzeszowie z dnia 22.10.2024r. do projektowania i budowy drogi dla pieszych, które stanowią załącznik nr 2 do zapytania
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem projektowania objąć:
- budowę drogi dla pieszych od km 30+450 (kładka przez rzekę Osława) do km 31+674 (skrzyżowanie z DW Nr 892) w miejscowości Szczawne wraz z niezbędnymi elementami takimi jak system odwodnienia, zjazdy do nieruchomości itp.
- budowę 2 zatok autobusowych w okolicy km 31+100
- Dokładną lokalizację w/w przedsięwzięcia określi projektant na bazie mapy do celów projektowych oraz opracowanej dokumentacji projektowej;
- Dokumentację techniczną należy opracować na bazie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie niezbędnym do uzyskania zezwolenia, pozwolenia lub skutecznego zgłoszenia.
- W ramach dokumentacji Wykonawca sporządzi opinie geotechniczną zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w przypadku konieczności dokumentację badań podłoża gruntowego z projektem geotechnicznym oraz przy złożonych warunkach gruntowych dokumentację geologiczno- inżynierską i hydrogeologiczną oraz uzyska decyzje zatwierdzające dokumentacje wymagające zatwierdzenia.
- Przedsięwzięcie projektować na podstawie prawa krajowego i Unii Europejskiej. Przepis wiodący w rozwiązaniach technicznych projektowanej budowli to Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518). Stosować w projektowaniu aktualne normy krajowe i europejskie.
- W uzgodnieniu z właściwymi organami rozwiązać problem przebudowy infrastruktury kolidującej z planowaną inwestycją oraz zmiany w stałej organizacji ruchu.
- Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji.
- Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi (aktualny stan prawny) przepisami w tym techniczno-budowlanymi i polskimi normami) oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty budowlane należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy z zastosowaniem nowoczesnych technologii robót i materiałów.
- Szata graficzna dokumentacji powinna zapewnić czytelność, przejrzystość i jednoznaczną treść opracowania. Część opisowa spisana za pomocą edytora tekstu na komputerze. Rysunki należy
- Jeśli na etapie opracowania dokumentacji projektowej zachodzić będzie konieczność wykonania odkrywek wynikających z uzyskanych warunków technicznych od zarządców infrastruktury w celu np. sprawdzenia/ zinwentaryzowania istniejącej infrastruktury, koszty wykonania tych odkrywek ponosi Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wynagrodzenia, do brania udziału w naradach, spotkaniach z mieszkańcami, przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych Zarządu Województwa, wydziałów Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, dotyczących przedmiotowej inwestycji.
- .Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wynagrodzenia, udzielać w wyznaczonych terminach odpowiedzi na pisma Zamawiającego oraz urzędów prowadzących postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia.
- Wykonawca obowiązany jest udzielać odpowiedzi na pisma Zamawiającego oraz urzędów prowadzących postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz pytania Wykonawców składane podczas przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji będącej przedmiotem projektu oraz pytania wykonawców realizujących roboty na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania treści pytań przez Zamawiającego.
- Wykonawca poświadczy zgodność przedstawionych rozwiązań z warunkami technicznymi. W przypadku braku zgodności, należy uzyskać zgodę właściwego organu na odstępstwo od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, zgodnie z art. 9 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725). Powyższa zgoda na odstępstwo powinna zostać uzyskana przed przedłożeniem projektu budowlanego i wykonawczego do uzgodnienia z Podkarpackim Zarządem Dróg Wojewódzkich i załączona do dokumentacji przedkładanej do uzgodnienia.
2.Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 16.06.2025 roku do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat) osobiście lub za pomocą operatora pocztowego.
3.Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Bogdan Wiktor tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: bwiktor@komancza.pl
w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).
Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy..
4.Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1)
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
5.Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
6.Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
7.Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
8.Termin i miejsce otwarcia ofert.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2025 roku o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza,
38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 105.
9.Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Warunki techniczne do projektowania i budowy drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa-Bukowsko-Szczawne – załącznik nr 2
- Wzór umowy
Data wytworzenia: |
2025-06-04 |
Sporządzone przez: |
Bogdan Wiktor (Inspektor) |
Data udostępnienia: |
2025-06-05 14:39:54 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Termin składania ofert: |
2025-06-16 10:00:00 |
Termin otwarcia: |
2025-06-16 10:15:00 |
Opublikowane przez: |
Edyta Opar |
Rejestr zmian: |
Link |
Wyświetleń: |
59 |