> ZAPYTANIE OFERTOWE - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa – Bukowsko – Szczawne od km 30+450 do km31+674 w miejscowości Szczawne.

ZAPYTANIE OFERTOWE - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa – Bukowsko – Szczawne od km 30+450 do km31+674 w miejscowości Szczawne.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł.

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:

przedmiot zamówienia: usługi

1.Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn: „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa – Bukowsko – Szczawne od km 30+450 do km31+674 w miejscowości Szczawne.

Szczegółowy zakres określają warunki PZDW/WD/6010-889/40/2024/2 wydane przez PZDW w Rzeszowie z dnia 22.10.2024r. do projektowania i budowy drogi dla pieszych, które stanowią załącznik nr 2 do zapytania

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem projektowania objąć:
    1. budowę drogi dla pieszych od km 30+450 (kładka przez rzekę Osława) do km 31+674 (skrzyżowanie z DW Nr 892) w miejscowości Szczawne wraz z niezbędnymi elementami takimi jak system odwodnienia, zjazdy do nieruchomości itp.
    2. budowę 2 zatok autobusowych w okolicy km 31+100
  2. Dokładną lokalizację w/w przedsięwzięcia określi projektant na bazie mapy do celów projektowych oraz opracowanej dokumentacji projektowej;
  3. Dokumentację techniczną należy opracować na bazie aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie niezbędnym do uzyskania zezwolenia, pozwolenia lub skutecznego zgłoszenia.
  4. W ramach dokumentacji Wykonawca sporządzi opinie geotechniczną zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w przypadku konieczności dokumentację badań podłoża gruntowego z projektem geotechnicznym oraz przy złożonych warunkach gruntowych dokumentację geologiczno- inżynierską i hydrogeologiczną oraz uzyska decyzje zatwierdzające dokumentacje wymagające zatwierdzenia.
  5. Przedsięwzięcie projektować na podstawie prawa krajowego i Unii Europejskiej. Przepis wiodący w rozwiązaniach technicznych projektowanej budowli to Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno - budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518). Stosować w projektowaniu aktualne normy krajowe i europejskie.
  6. W uzgodnieniu z właściwymi organami rozwiązać problem przebudowy infrastruktury kolidującej z planowaną inwestycją oraz zmiany w stałej organizacji ruchu.
  7. Jeżeli dokumentacja będzie stanowiła dowód w postępowaniu administracyjnym lub przedmiot takiego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest udzielać bezpłatnie pisemnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu objętego opracowaniem. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach postępowania administracyjnego, jeżeli wymaga tego cel sporządzenia dokumentacji.
  8. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi (aktualny stan prawny) przepisami w tym techniczno-budowlanymi i polskimi normami) oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty budowlane należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy z zastosowaniem nowoczesnych technologii robót i materiałów.
  9. Szata graficzna dokumentacji powinna zapewnić czytelność, przejrzystość i jednoznaczną treść opracowania. Część opisowa spisana za pomocą edytora tekstu na komputerze. Rysunki należy
  10. Jeśli na etapie opracowania dokumentacji projektowej zachodzić będzie konieczność wykonania odkrywek wynikających z uzyskanych warunków technicznych od zarządców infrastruktury w celu np. sprawdzenia/ zinwentaryzowania istniejącej infrastruktury, koszty wykonania tych odkrywek ponosi Wykonawca.
  11. Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wynagrodzenia, do brania udziału w naradach, spotkaniach z mieszkańcami, przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych Zarządu Województwa, wydziałów Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, dotyczących przedmiotowej inwestycji.
  12. .Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wynagrodzenia, udzielać w wyznaczonych terminach odpowiedzi na pisma Zamawiającego oraz urzędów prowadzących postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia.
  13. Wykonawca obowiązany jest udzielać odpowiedzi na pisma Zamawiającego oraz urzędów prowadzących postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz pytania Wykonawców składane podczas przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji będącej przedmiotem projektu oraz pytania wykonawców realizujących roboty na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania treści pytań przez Zamawiającego.
  14. Wykonawca poświadczy zgodność przedstawionych rozwiązań z warunkami technicznymi. W przypadku braku zgodności, należy uzyskać zgodę właściwego organu na odstępstwo od obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, zgodnie z art. 9 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725). Powyższa zgoda na odstępstwo powinna zostać uzyskana przed przedłożeniem projektu budowlanego i wykonawczego do uzgodnienia z Podkarpackim Zarządem Dróg Wojewódzkich i załączona do dokumentacji przedkładanej do uzgodnienia.

2.Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 16.06.2025 roku do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat) osobiście lub za pomocą operatora pocztowego.

3.Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Bogdan Wiktor tel: 13 46 77 035 wew. 44 email: bwiktor@komancza.pl

w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).

Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy..

4.Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:

  • zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1)
  • Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
  • Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
  • Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem
  • Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
  • Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

5.Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium:

Waga:

cena

100%

Razem

100%

6.Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:

C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100

gdzie:

C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty

Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN

Cb- cena brutto badanej oferty w PLN

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.

7.Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):

Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

Nie dotyczy

Nie dotyczy

8.Termin i miejsce otwarcia ofert.

Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2025 roku o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza,
38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 105.

9.Dodatkowe informacje:

  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  • Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
  1. oczywistych omyłek pisarskich;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.

  • Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  • Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
  • Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  • Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  4. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
  2. Warunki techniczne do projektowania i budowy drogi dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 889 Sieniawa-Bukowsko-Szczawne – załącznik nr 2
  3. Wzór umowy

Data wytworzenia: 2025-06-04
Sporządzone przez: Bogdan Wiktor (Inspektor)
Data udostępnienia: 2025-06-05 14:39:54
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Termin składania ofert: 2025-06-16 10:00:00
Termin otwarcia: 2025-06-16 10:15:00
Opublikowane przez: Edyta Opar
Rejestr zmian: Link
Wyświetleń: 59