> Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa materiałów biurowych oraz tonerów dla Urzędu Gminy w Komańczy

Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa materiałów biurowych oraz tonerów dla Urzędu Gminy w Komańczy


ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł.

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego: dostawy

Opis przedmiotu zamówienia - Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym – Załącznik Nr 1. „Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz tonerów dla Urzędu Gminy w Komańczy”.

Warunki realizacji dostawy:

  1. dostawy realizowane będą od dnia podpisania umowy sukcesywnie do końca 2025 roku.
  2. ilość asortymentu będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Szacowane ilości podane w formularzu cenowym – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia ofert.
  3. zakp i dostawa materiałów biurowych oraz tonerów dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych ustnie lub przez pracownika Urzędu Gminy Komańcza.
  4. w ramach kwoty umownej, Urząd Gminy Komańcza zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu materiałów biurowych określonych w Załączniku Nr 3, który stanowi orientacyjne zestawienie rodzaju zamawianych artykułów.
  5. w przypadku dostarczenia asortymentu niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy towar na nowy, wolny od wad.

Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 21.01. 2025 roku do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do urzędu) w siedzibie Zamawiającego: Gmina Komańcza 38-543 Komańcza 166 (Sekretariat) lub na adres email: urzad@komancza.pl
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

Maria Hryńczuk  tel: 13 46 77 035 wew. 35 email: mhrynczuk@komancza.pl

w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).

Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2025 roku.

Sposób przygotowania i zaadresowania oferty:
Zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz ofertowy, cenowy (Załącznik Nr 1,) ,
Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.

Oferta na – „Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz tonerów dla Urzędu Gminy w Komańczy”.
oraz opatrzona ostrzeżeniem: nie otwierać przed dniem  21 stycznia 2025 godz. 12:00
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
Dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium Waga:
cena 100%
Razem 100%

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:

C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
 
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):

Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie   

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

Nie dotyczy Nie dotyczy

Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2025 o godz. 12.15 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza 166, w pokoju nr 107.

Dodatkowe informacje:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.

Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:

  1. oczywistych omyłek pisarskich;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

 
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.

Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:

  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;  
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.   

Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.

Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:

  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
  3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  4. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
  2. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do zapytania
  3. Wzór umowy – załącznik nr 3 do zapytania             

 


Data wytworzenia: 2025-01-17
Sporządzone przez: Maria Hryńczuk (Inspektor)
Data udostępnienia: 2025-01-17 13:56:34
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Termin składania ofert: 2025-01-21 12:00:00
Termin otwarcia: 2025-01-21 12:15:00
Opublikowane przez: Edyta Opar
Wyświetleń: 78