> Zapytanie ofertowe Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza

Zapytanie ofertowe Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza


W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:

przedmiot zamówienia: usługi

pod nazwą: Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza dla studni :

  1.  Studnia zlokalizowana w Komańczy na dz. ew. nr 129/2:
    1. opracowanie operatu wodnoprawnego na legalizację urządzenia wodnego
    2. po uzyskaniu pozwolenia na legalizacje urządzenia opracowane dokumentacji na usługę wodną pobór wód ze studni
  2. Studnia zlokalizowana w Komańczy na dz. ew. nr 222/4:
    1. opracowanie dokumentacji na usługę wodną pobór wód ze studni
  3. Studnia zlokalizowana w Szczawnem na dz. ew. nr 92:
    1. opracowanie operatu wodnoprawnego na legalizację urządzenia wodnego w tym komplet dokumentów wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia wodnoprawnego
    2. po uzyskaniu pozwolenia na legalizacje urządzenia opracowane dokumentacji na usługę wodną pobór wód ze studni

Istotne warunki zamówienia:

Dokumentacja projektowa dotycząca eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza dla studni powinna być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (t. j. Dz.U.2024.1087).

Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:

08.01.2025

za pomocą:

Operatora pocztowego lub osobiście

na adres:

Komańcza 166, 38-543 Komańcza

Termin wykonania zamówienia

30.05.2025r.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1)
  2. Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
  3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
  4. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
    1. Oferta na Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza.
  5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
  6. Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
  7. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
  8. Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Kryterium

Waga w %

1.

Cena

100

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

(Opis kryterium i wzór jego oceny w zakresie przyznania punktacji)

Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):

Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie

Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

Nie dotyczy

Nie dotyczy

 Dodatkowe informacje

  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  • Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
    • oczywistych omyłek pisarskich;
    • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
    • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.

  • Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
    • zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
    • jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
    • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
    • wpłynęła po terminie składania ofert.
  • Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
  • Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  • Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
    • nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
    • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
    • wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
    • zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
  • Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyboru oferty.
  • Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
  1. Kamila Sobolak, 134677 035 w. 50 email: ksobolak@komancza.pl

Data wytworzenia: 2024-12-31
Sporządzone przez: Kamila Sobolak (Inspektor)
Data udostępnienia: 2024-12-31 11:51:59
Rodzaj zamówienia: Przetarg
Opublikowane przez: Tomasz Rachwał
Rejestr zmian: Link
Wyświetleń: 131