Zapytanie ofertowe Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia: usługi
pod nazwą: Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza dla studni :
- Studnia zlokalizowana w Komańczy na dz. ew. nr 129/2:
- opracowanie operatu wodnoprawnego na legalizację urządzenia wodnego
- po uzyskaniu pozwolenia na legalizacje urządzenia opracowane dokumentacji na usługę wodną pobór wód ze studni
- Studnia zlokalizowana w Komańczy na dz. ew. nr 222/4:
- opracowanie dokumentacji na usługę wodną pobór wód ze studni
- Studnia zlokalizowana w Szczawnem na dz. ew. nr 92:
- opracowanie operatu wodnoprawnego na legalizację urządzenia wodnego w tym komplet dokumentów wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia wodnoprawnego
- po uzyskaniu pozwolenia na legalizacje urządzenia opracowane dokumentacji na usługę wodną pobór wód ze studni
Istotne warunki zamówienia:
Dokumentacja projektowa dotycząca eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza dla studni powinna być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (t. j. Dz.U.2024.1087).
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia:
|
08.01.2025
|
za pomocą:
|
Operatora pocztowego lub osobiście
|
na adres:
|
Komańcza 166, 38-543 Komańcza
|
Termin wykonania zamówienia
30.05.2025r.
Opis sposobu przygotowania oferty
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty, (Załącznik Nr 1)
- Oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
- Oferta na Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej eksploatacji ujęć wód podziemnych na terenie Gminy Komańcza.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
- Oferta złożona po terminie zostanie odesłana Wykonawcy bez jej otwierania.
- Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
- Wymagany termin ważności oferty: Wykonawca pozostaję związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp.
|
Kryterium
|
Waga w %
|
1.
|
Cena
|
100
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
(Opis kryterium i wzór jego oceny w zakresie przyznania punktacji)
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto za realizację całości zadania. Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. VAT, upusty, rabaty, dostawa materiałów i rozładunek, wszystkie utrudnienia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki wymagane od wykonawców (jeżeli dotyczy):
Warunki, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie
|
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
|
Nie dotyczy
|
Nie dotyczy
|
Dodatkowe informacje
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyboru oferty.
- Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
- Kamila Sobolak, 134677 035 w. 50 email: ksobolak@komancza.pl
Data wytworzenia: |
2024-12-31 |
Sporządzone przez: |
Kamila Sobolak (Inspektor) |
Data udostępnienia: |
2024-12-31 11:51:59 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Rejestr zmian: |
Link |
Wyświetleń: |
131 |