Zapytanie ofertowe opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty wykonania zamówienia obejmującego:
przedmiot zamówienia usługi
I Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „Jawornik 1/2017” obejmującego część złoża „Komańcza I” zgodnie z uchwałą nr XXXV/181/17 Rady Gminy Komańcza z dnia 8 września 2017r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „Jawornik 1/2017” obejmującego część złoża „Komańcza 1” oraz Zmiany nr 1/2017 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Terenów Złoża Piaskowców Cergowskich Komańcza – Jawornik, zgodnie z Uchwałą nr XXXV/180/17 Rady Gminy Komańcza z dnia 8.09.2017r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Zmiany nr 1/2017 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Terenów Złoża Piaskowców Cergowskich Komańcza-Jawornik Gmina Komańcza.
II Istotne warunki zamówienia:
- Zakres rzeczowy zlecenia obejmuje przeprowadzenie procedur planistycznych, opracowanie kompletnych projektów oraz skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
tj. ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennemu (j.t. Dz.U. z 2024 poz. 1130 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587), ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochroni8e, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 poz. 1112), pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia oraz zasadami wiedzy technicznej.
- Granice obszaru objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „Jawornik 1/2017” obejmującego część złoża „Komańcza I” zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwały nr XXXV/181/17 Rady Gminy Komańcza z dnia 8 września 2017r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, o nazwie „Jawornik 1/2017” obejmującego część złoża „Komańcza 1”, natomiast granice obszaru objętego Zmianą nr 1/2017 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Terenów Złoża Piaskowców Cergowskich Komańcza – Jawornik, zgodnie z załącznikiem graficznym do Uchwały nr XXXV/180/17 Rady Gminy Komańcza z dnia 8.09.2017r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Zmiany nr 1/2017 Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Terenów Złoża Piaskowców Cergowskich Komańcza-Jawornik Gmina Komańcza.
- Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
- rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponującymi tymi materiałami oraz pozyskania tych materiałów na własny koszt;
- przeniesienie bezwarunkowe na Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji do wszystkich dokumentów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia z chwilą podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez strony;
- wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z „Harmonogramem prac”, „Harmonogram prac” Wykonawca przedstawia wraz z ofertą. Brak harmonogramu powoduje odrzucenie oferty. Harmonogram stanowi, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, załącznik do umowy i jest jej integralną częścią. Jest również elementem ustalania wzajemnych praw i obowiązków stron umowy.
- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: kompletny, uzgodniony z podmiotami uprawnionymi opracowanie:
- część tekstową opracowań w wersji papierowej (3 egzemplarze) i w wersji cyfrowej (nagrane na nośniku elektroniczny – format zapisu .pdf, .doc, .odcx, .jpg, .tiff),
- część graficzną opracowania w odpowiedniej skali, w wersji papierowej (3 egzemplarze) i w wersji cyfrowej (nagrane na nośniku elektroniczny – format zapisu .pdf, .doc, .odcx, .jpg, .tiff),
- część tekstową i graficzną miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinny być zapisane w formacie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie z standardami zapisu danych,
- dane przestrzenne, o których mowa w art. 67 a-c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.)
III Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 9 stycznia 2025 roku do godz. 09:00
Za pomocą: - poczty elektronicznej Urzędu na adres: urzad@komancza.pl
W formie dokumentu elektronicznego podpisanego certyfikowanym podpisem elektronicznym, lub w formie skanu, z tym, że w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej przed podpisaniem umowy należy dostarczyć oryginały oferty.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
Osobami ze strony zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
Justyna Sawczyszyn tel.: 13 46 77 035 wew. 49 email: jsawczyszyn@komancza.pl
w godz. pomiędzy 7:00 – 15:00 (poniedziałek, wtorek, środa) 7:00-16:00 (czwartek), 7:00-14:00 (piątek).
IV Termin wykonania zamówienia:
Termin świadczenia usługi ustala się do dnia 26 grudnia 2025 r.
V Opis sposobu przygotowania oferty:
- zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze – Formularz oferty (Załącznik Nr 1)
- oferta powinna być opieczętowania i podpisana przez osobę upoważnioną.
- wykonawca powinien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
VI Opis kryteriów oceny oferty, ich znaczenia i sposobu oceny:
- Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
- Zamawiający dokona oceny punktowej oferty, które:
- zostały złożone w terminie,
- są zgodne z przedmiotem zamówienia,
- spełniają warunki udziału w postępowaniu,
- przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty,
- Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena – 100%, zgodnie z poniższym wyjaśnieniem:
Kryterium:
|
Waga:
|
cena
|
100%
|
Razem
|
100%
|
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3...)=Cn/Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3...) – liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn- cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb- cena brutto badanej oferty w PLN
Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową brutto danej oferty.
Cena ryczałtowa jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym.
VII Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
VIII Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IX Wymagane dokumenty:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
- posiadają wymagane uprawnienia zawodowe, wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia – wykonali w okresie ostatnich 3 -ch lat przed upływem terminu składania propozycji cenowej, co najmniej 10 uchwalonych, opublikowanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź uchwalonych, opublikowanych studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego – według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie
- Potwierdzeniem spełnienia warunków postawionych wykonawcy są następujące dokumenty:
- stosowne oświadczenia w powyższym zakresie
- kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- podanie nazw 10 zadań zrealizowanych w zakresie sporządzenia mpzp/zmiany mpzp lub studium/zmiany studium, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3-ch lat od daty publikacji zapytania ofertowego,
X Wymagany termin ważności oferty:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
XI Termin i miejsce otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 styczeń 2025 roku, o godz. 09:30 w budynku Urzędu Gminy Komańcza, 38-543 Komańcza, pokój nr 201.
XII Dodatkowe informacje:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
- Pracownik prowadzący postępowanie uprawniony jest do poprawy w ofercie:
- oczywistych omyłek pisarskich;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
O dokonanej poprawie pracownik niezwłocznie informuje przełożonego i Wykonawcę.
- Oferta podlega odrzuceniu przez Zamawiającego, jeżeli:
- zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności ceny, w tym błędne określenie stawki podatku od towarów i usług VAT, lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym stanowiących kryterium oceny ofert;
- jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust. 1 nie złożył stosownych wyjaśnień;
- wpłynęła po terminie składania ofert.
- Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
- Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert do negocjacji kwalifikuje się wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
- zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki składające się na integralną część zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
- Wykaz opracowań – załącznik nr 2 do zapytania
- Projekt umowy – złącznik nr 3
Data wytworzenia: |
2024-12-31 |
Sporządzone przez: |
Justyna Sawczyszyn (Inspektor) |
Data udostępnienia: |
2024-12-31 11:39:30 |
Rodzaj zamówienia: |
Przetarg |
Opublikowane przez: |
Tomasz Rachwał |
Wyświetleń: |
80 |